Starożytne klątwy
Są one dostępne po queście The Temple at Senntisten. Jest to rodzaj klątw boga Zarosa działają podobnie do modlitw, jednak aby ich używać wymagany jest minimalny poziom Prayer 50.
Wygląd | Level | Klątwa | Opis Klątwy |
50 | Protect Item | Jeśli ta klątwa jest aktywna pozwala na zatrzymanie dodatkowego przedmiotu, gdy umrzesz. | |
50 | Sap Warrior | Zmniejsza obronę i atak wroga o 10%, powiększając twoje zdolności wojownika o 20% | |
52 | Sap Ranger |
Zmniejsza obronę wroga o i łucznictwo o 10%, powiększając u ciebie zdolności łucznika 20% |
|
54 | Sap Mage | Zmniejsza obronę wroga o i magie o 10%, powiększając u ciebie zdolności magiczne 20% | |
56 | Sap Spirit | Wysysa punkty special attack z przeciwnika | |
59 | Berserker | Zwiększa wszystkie wartości bojowe o 15% | |
62 | Deflect Summoning | Odbija obrażenia zadawane przez przywołańców. | |
65 | Deflect Magic | Odbija obrażenia zadawane magią oraz zapewnia przed nią obronę. | |
68 | Deflect Missiles | Odbija obrażenia zadawane łukiem oraz zapewnia przed tym obronę. | |
71 | Deflect Melee | Odbija obrażenia zadawane walką wręcz oraz zapewnia przed nią obronę. | |
74 | Leech Attack | Zwiększa atak o 5%, wzrastając o 10% przez określony czas. Wysysa 10% atak przeciwnika, zwiększając tobie o 25%. | |
76 | Leech Ranged | Zwiększa ranged o 5%, wzrastając o 10% przez określony czas. Wysysa ranged przeciwnika o 10%, zwiększając tobie o 25%. | |
78 | Leech Magic | Zwiększa magic o 5%, wzrastając o 10% przez określony czas. Wysysa magic przeciwnika o 10%, zwiększając tobie o 25%. | |
80 | Leech Defence | Zwiększa defence o 5% wzrastając o 10% przez określony czas. Wysysa defence przeciwnika o 10%,c zwiększając tobie o 25%. | |
82 | Leech Strength | Zwiększa strenght o 5%, wzrastając o 10% przez określony czas. Wysysa strenght przeciwnika o 10%, zwiększając tobie o 25%. | |
84 | Leech Energy | Zwiększa twoją energię biegu, wysysając ją przeciwnikowi o 10% | |
86 | Leech Special Attack | Zwiększa twój special attack, wysysając go przeciwnikowi o 10% | |
89 | Wrath | Kiedy modlitwa jest aktywowana, po śmierci zadajesz 25% obrażeń przeciwnikom wokół ciebie od twoich punktów Prayer. | |
92 | Soul Split | Kiedy modlitwa jest aktywowana, to każdy stracony punkt prayer przeciwnika leczy twoje punkty hp o 10. | |
95 | Turmoil | Zwiększa attack, Defence o 15% +15% jeśli różnica twoja i przeciwnika wynosi 14 lvli, Strenght 23%+ 10%, jeśli różnica twoja i przeciwnika wynosi 9 leveli |