+++

Sea Slug


Sea Slug

Coś dziwnego stało się na platformie rybackiej. Giną rybacy, a dziwne potwory z otchłań morskich zaczynają przejmować tam kontrolę. Udaj się zbadać platformę i poznaj prawdę, zanim będzie za późno...

Start: Wschód od Ardougne, Witchaven

seaslug

Poziom trudności: Średni (Intermediate)
Czas wykonania: Krótki

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- The Hunt For Red Raktuber
- Slug Menace

Wymagane Questy:
- Brak

Wymagane Umiejętności:
- 30 firemaking Firemaking

Wymagane przedmioty:
- hatchet
- tinderbox
- swamp paste (swamp tar + mąka + ugotowanie = swamp paste)

Inne: Brak


1. Porozmawiaj z Caroline. Jest ona bardzo smutna, bo jej syn i mąż, pracujący na Fishing Platform, od dłuższego czasu nie dają znaku życia. Zaproponuj wyjaśnienie sprawy.

2. Obok Caroline stoi Holgart, który może przewieźć cię na Fishing Platform, ale jego łódź jest uszkodzona. Aby ją naprawić, potrzebuje swamp paste. Daj mu ją, a zobaczysz przerywnik, podczas którego naprawi on łódź. Porozmawiaj z nim ponownie, a przewiezie cię na Fishing Platform.

3. Idź na zachód, aż dojdziesz do Bailey’a. Dowiesz się, że na platformie jest pełno ślimaków i syn Caroline ze strachu ukrył się na górze platformy, za skrzyniami. Idź do jej północno-wschodniej części. Wejdź po drabinie na górę. Po lewej stronie, za skrzyniami stoi chłopiec imieniem Kennith. Porozmawiaj z nim, a powie ci, że dawno nie widział ojca i się o niego martwi.

4. Wróć do Holgart’a. Powiedz mu co się stało, a ten zabierze cię na małą wysepkę.

islanda

5. Porozmawiaj z Kent’em, dowiesz się, że jego synowi grozi niebezpieczeństwo, gdyż ślimaki opanowały platformę. Wróć na Fishing Platform (nie próbuj wchodzić na górną część platformy, bo ślimaki cię zaatakują i stracisz hp).

6. Bailey powie ci, że ślimaki boją się ciepła. Podaruje ci pochodnię, abyś mógł je odstraszyć, jednak musisz znaleźć sposób na jej zapalenie. Podnieś leżące na ziemi broken glass, a następnie idź do drabiny. Weź leżące obok damp stick.

7. Połącz broken glass z damp sticks, a otrzymasz dry sticks.

patyki

8. Potrzyj o siebie patyczki - pochodnia powinna się zapalić. Teraz możesz wejść na górną część platformy. Wróć do chłopca, ale ten nie będzie miał siły, aby się wydostać. Musisz mu pomóc. Podejdź do ściany i kopnij ją (kick).

scianaf

9. Obok budynku jest dźwig. Użyj opcji rotate, a wysięgnik złapie chłopca i spuści go na niższy poziom.

dzwig

10. Wróć do Caroline. Podziękuje ci ona i wręczy nagrodę.

ends


Nagroda: 1QP, 7175 Fishing XP, Oyster pearls.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd