Transport


Fairy rings (m) 


Wstęp 

Po uzyskaniu zgody Fairy Godfather podczas Fairy Tale część II - Cure a Queen, będzie ci udostępniona nowa sieć transportu: Fairy Rings.

Jak było można się spodziewać, Fairy Ringi są napędzane przez magię wróżek. Aby korzystać z nich musisz być uzbrojony dramen/lunar staff, by wykorzystać ich magiczne właściwości (chyba, że masz ukończone A Fairy Tale Część III - Battle of Orks Rift, w takim przypadku nie trzeba już staffa).


Główny Fairy Ring znajduje się w Zanaris, na wschód od banku. Po kliknięciu na niego, aby go uaktywnić, można zauważyć, trzy grzybki-kontrolery pop-up. Każdy kontroler posiada cztery litery przypisane jej zadania. Kliknięcie na grzyby będzie obracać litery. Możesz uzyskać wiele kombinacji liter z tych grzybów, a następnie kliknij przycisk teleport, aby przejść do lokalizacji.

mushroom_controls

Główne lokalizacje są wymienione poniżej, ale jeśli chcesz zobaczyć inne kombinacje, możesz znaleźć się w dziwnych i cudownych miejscach. Wróżki są na ogół zadowolene z lokalizacji Fairy ring'ów, ale czasami mogą zmienić zdanie i przekierować pierścień do nowej lokalizacji.



Lokacje

Lokacja  Koordynat
 Inne
 wymagania 
Lokacja  Koordynat Inne
wymagania
aiq
Mudskipper Point
AIQ Nie air
Wyspa na południe
od Witchaven
AIR Nie
ajq
Dorgesh-Kaan
Agility Course
AJQ Death to the
Dorgeshuun
ajr
Wejście do
Fremennik Dungeon
AJR Nie
ajs
Penguin island
AJS Nie akq
Piscatoris Hunter Area
AKQ Nie
aks
Feldip Hills
AKS Nie alp
Gu'Tanoth cave
(na południe od Jiggig)
ALP A Fairy Tale Part III
- Battle at Orks Rift
alq
Haunted Woods
ALQ Priest in Peril alr
Abyssal area
ALR Nie
als1
McGrubor's Wood
ALS Nie biq
Kharidian Desert
w pobliżu Kalphite Hive
BIQ Nie
bir
Sparse Plane
BIR Nie bis
Ardoudne Zoo
(klatka unicorna)
BIS Nie
bjq
Ancient Cavern
BJQ* Barbarian Training bkp
Na południe Castle Wars
BKP Nie
bkq
Enchanted Valley
BKQ A Fairy Tale Part III
- Battle at Orks Rift
bkr
Mort Myre Swamp
BKR Priest in Peril
blp
Południowa część TzHaar
BLP Nie blq
Yu'biusk
BLQ Land of the Goblins
blr
Na południowy-wschód
od Legends Guild
BLR Nie cip
Północno-zachodnia
Miscellania
CIP The Fremennik Trials
ciq
Na południe od
Tree Gnome Village
CIQ Nie cjr
Okolica Sinclair Mansion
CJR Nie
ckp
Starflower Plane
CKP A Fairy Tale Part II
- Cure a Queen
ckr
Karamja, północny-zachód
 od Shilo Village
CKR Nie
cks
Canifis Mushroom Patch
CKS Priest in Peril clr
Ape Atoll, okolice
Agility Course
CLR A Fairy Tale Part III
- Battle at Orks Rift
cls
Przylądek Hazelmere
CLS Nie dip
Mos Le'Harmless
(wyspa K'Chunk)
DIP A Fairy Tale Part III
- Battle at Orks Rift
dir
Gorak lair
DIR A Fairy Tale Part II
- Cure a Queen
dis
Na południe of
Wizard Tower
DIS Nie
djp
Pomiędzy Necromancer's
Tower a Tower of Life
DJP Nie djr
Na zachód od
Sinclair Mansion
DJR Nie
dkp
Karamja, okolice
Karambwan fishing spot
DKP Nie dkr
Na wschód od Edgeville
DKR Nie
dks
Rellekka Hunter Area
DKS Nie dlq
Nardah Hunter Area
DLQ Nie
dlr
Wyspa na Poison Waste
DLR Nie dls
Przejście poniżej
Mort Myre
DLS In Search
of the Myreque
resistance_hq
Fairy Resistance HQ
AIR DLR
DJQ AJS
Nie orks_rift
Orks Rift
BIR DIP
CLR ALP
Nie

* Fairy Ring w Ancient Cavern może być używany, ale najpierw musi być naprawiony. Aby to zrobić, należy najpierw uzyskać dostęp do Ancient Cavern, wykonując większość Barbarian Training, a następnie przy użyciu pięciu grzybów skonfigurować Fairy Ring, posiadając przy sobie spade.

 


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd