Legacy of Seergaze


 Legacy of Seergaze


Najemnicy rozpoczęli podróż poprzez gnijące bagna Morytani, ze świątyni Paterdomus do Burgh de Rott. Vyrewatch'e dalej jednak kontynuują krwiste żniwa na cierpiących mieszkańcach Meiyerditch, wielkiego getta w regionie Sanguinesti, które z dnia na dzień ubywa w liczbę zamieszkujących tam ludzi. Wampiry zaczynają czuć pragnienie i muszą je jakoś zaspokoić, więc wkrótce nadejdzie chwila, kiedy Drakan utkwi swój wzrok w Misthalin i zachodnie ziemie.


Jakie posunięcia mogą uczynić Myreque w tym bałaganie? Plotki krążą wokół świątyni, że coś dziwnego dzieje się w jej komnatach, coś dziwniejszego nawet od relacji Misthalin Morytania... Co więcej, Drezel dokonał przerażającego odkrycia pod studnią, w piwnicach świątyni - coś co rzuca krwawe światło na przeszłe wydarzenia na Morytanii.

A co z tajemniczym Safalaan'em? Na pewno ma jakieś zadanie dla młodego, rozentuzjazmowanego, nowo-mianowanego szeregowca Myreque!

Start: Mercenary Adventurer przy świątyni Paterdomus

Czas wykonania: Długi
Poziom trudności: Trudny

Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Branches of Darkmeyer

Wymagane Questy:
- Darkness of Hallowvale

Wymagane Umiejętnośći:
- 20 construction Construction
- 29 agility Agility
- 31 slayer Slayer
- 35 mining Mining
- 40 firemaking Firemaking
- 47 crafting Crafting
- 49 magic Magic

Wymagane przedmioty:
- wyposażenie do walki melee i drugi wybrany styl
- Saw
- 3 Air Rune
- 1 Cosmic Rune
- chisel, tinderbox, pickaxe (nie mogą być z toolbelt'a)
- Pyre Log (minimum teak)
- trochę dobrego jedzenia (lobsters+)

Zalecane przedmioty:
- House Teleport runes/tablet (Kharyll portal w domu) - bardzo się przydaje i skraca quest
- Vyrewatch set (top, bottom, boots) - dzięki tym ubraniom Vyrewatch nie będą zbyt często atakować
- Silver sickle (b) - dostaje się na miejscu, ale lepiej mieć własny przy transporcie Podróżnika.
- Full prayer points, prayer pots przydadzą się mniejszym levelom
- Super energy pots
- Shortcut key

Inne: Trzeba pokonać jednego Vyrewatch (110+ lv) oraz dwóch przeciwników (80 lvl), podczas walki zmieniając styl zależnie od aktualnie załączonego protectu.


1. Porozmawiaj z Mercenary Adventurer w miejscu, w którym rozpoczyna się mini-gra Burgh de Rott Ramble, na wschód od świątyni Paterdomus. Poprosi cię o przeprowadzenie przez bagna, jednocześnie wspominając o jakiś dziwnych osobach kręcących się pod świątynią. Poradzi ci zapytać o nie Drezela.

001

2. Z rozmowy z Drezelem wyniknie, że nie zauważył żadnych dziwnych osób wokół świątyni, jest on jednak bardzo zaabsorbowany swoim odkryciem - kolumbarium. Poprosi cię, żebyś je obejrzał oraz sprawdził, czy faktycznie coś się dzieje w świątyni. W kolumbarium zauważysz skrytkę z blood talizmanem w środku, nie masz jednak odpowiedniego klucza, by ją otworzyć.

002

3. Udaj się na najwyższe piętro świątyni, będziesz świadkiem tego jak słudzy Zamoraka wyraźnie coś planują. Gdy twoja obecność zostanie odkryta, większość zebranych ucieknie, a ty będziesz atakowany przez maga i wojownika. Przełączaj styl walki zależnie od protectu przeciwnika. Po pokonaniu obu przeszukaj stół w rogu pomieszczenia, znalezione przedmioty zanieś do Drezela, którego zaciekawi twoja relacja.

003


004

4. Czas przeprowadzić podróżnika przez bagna. Potoczy się to jak w trakcie mini-gry, z tym że tajemnicza osoba okaże się... Ivanem, najmłodszym członkiem Myreque. Po przybyciu do Burgh de Rott udaj się także na rozmowę z Veliaf'em. Zostaniesz wysłany do Meiyerditch, by dostarczyć przesyłkę do tamtejszego oddziału Myreque. Weź z banku potrzebne przedmioty, udaj się do łodzi i płyn nią do Meiyerditch.

005

5. Po przybyciu na miejsce udaj się wprost do Safalaan'a. Dowiesz się także, że trwają prace nad bronią skuteczną wobec Vyrewatch, a tym samym twoje umiejętności mogą być pomocne. Flaygian odkrył w Haemalchemy book, że Wyrewatch posiadają coś w rodzaju szóstego zmysłu i potrafią przewidywać ruchy przeciwnika, łatwo unikając ciosów. Według niego najlepsza będzie broń zupełnie nieprzewidywalna.

6. Porozmawiaj z Andiess i Kael na temat, jakiego typu ma to być broń. Jeden z nich podsunie ci cep (flail), poradzi ci także przeczytać więcej na ten temat w książce. Znajdziesz ją w jednej z szafek w części sypialnej kryjówki. Czytając książkę, zapamiętaj stronę, na której był opisany cep. Flaygian zapyta cię o to.

7. Świetnie, typ broni i materiał już wybrany. Teraz nadszedł czas, by odnaleźć i przywrócić do funkcjonalności stary piec znajdujący się w północnej części getta. Dostaniesz 10 gwoździ (nails) i młotek.

006

8. Udaj się do południowej części getta. Niedaleko wyjścia z kopalni zauważysz dwa domy, wejdź do położonego bardziej na południe. Wbij gwoździe w belkę, tworząc coś w rodzaju drabiny, po niej na górę. Przeskocz wschodnie deski, potem na północ, w końcu przez uszkodzoną ścianę na zachód. Następnie przeszukaj beczkę, weź z niej coal (możesz się też zaopatrzyć w pozostałe przedmioty, jeśli ich posiadasz przy sobie). Zejdź na dół, utoruj sobie do pieca, wrzuć do niego coal i rozpal w nim. Wróć do Flaygiana zameldować o wykonaniu zadania.

007

9. Ostatecznie, nadeszła pora na wykonanie broni. Weź po 2 silver i mithril bar z beczek w północnej części sali, a z półki na południowej ściany blessed sickle. Przy wyjściu znajdziesz w jednej ze skrzyń chain link mould (może być dodany do toolbelta). Z zebranymi materiałami udaj się do pieca, zrób łańcuch i wróć do kryjówki. Porozmawiaj ponownie z Flaygianem i zaproponuj, by na końcu łancucha umieścić silver sickle. Następnie porozmawiaj z Safalaan'em, poprosi cię, abyś pomógł mu w eksploracji labolatorium.

10. Weź saw z półki z narzędziami i daj się do labolatorium. Po wejściu zobaczysz Safalaan'a i jego dwóch towarzyszy martwych, leżących na ziemi.

008

Na szczeście, to tylko mały żarcik z ich strony. Na zachód znajdziesz drzwi, trzeba je odblokować za pomocą piły. Gdy już to zrobisz, idź prosto przed siebie, aż znajdziesz się w dużej jaskini z charakterystycznym kamieniem (po drodze miniesz skeletal hand's i mutated bloodveld's, które są agresywne). Zostaniesz poproszony o przeszukanie skał w północnej części jaskinii, gdy to zrobisz, poczujesz coś znajomego. Zawiadom o tym Safalaan'a, nagle zostaniecie atakowani przez Vyrewatch.

009

Nie musisz pomagać Safalaan'owi, gdy będzie bliski śmierci, wyemituje niebieską poświatę, która przegoni napastników. Po całym zdarzeniu znjadziecie się oboje w kryjówce Myreque. Spróbuj z nim porozmawiać, poprosi cię, abyś zatrzymał dla siebie to, czego byłeś świadkiem. Dostaniesz od niego także wszystkie przedmioty potrzebne do zrobienia flaila. Użyj emerald na silver sickle, na tym użyj zaklęcia Enchant lvl2, następnie połącz to z chain i zamocuj na rod of ivandis. Powstanie w ten sposób Invadis Flail.

11. Porozmawiaj po raz kolejny z Safalaan'em. Czas najwyższy, by wypróbować nową broń. Zabij jedną Vyrewatch w Meiyerditch (pomocny będzie protect from melee), podnieś z ziemi korpus i udaj się złożyć raport. Będzie zachwycony rezultatem i poleci ci, powiadomić o tym Veliafa (nie wyrzucaj korpusu).
 

010

11. Porozmawiaj po raz kolejny z Safalaan'em. Czas najwyższy, by wypróbować nową broń. Zabij jedną Vyrewatch w Meiyerditch (pomocny będzie protect from melee), podnieś z ziemi korpus i udaj się złożyć raport. Będzie zachwycony rezultatem i poleci ci, powiadomić o tym Veliafa (nie wyrzucaj korpusu).

12. Udaj się możliwie najszybszą drogą do siedziby Myreque w Burgh de Rott. Veliaf będzie zachwycony z twoich poczynian. Nie będzie wiedział, co zrobić z korpusem i wyśle cię z tym do Drezela.

13. Z rozmowy z Drezelem się dowiesz, że jeszcze nie rozpracował sekretu kolumbarium. Gdy pokażesz mu korpus, stwierdzi, że jest w nim uwięziona niezmiernie udręczona dusza, którą trzeba uwolnić. Oznajmisz mu, że kojarzysz coś podobnego.


011
Idź do kolumbarium, na jednym z palenisk rozłóż pyre logs, na tym ułóż korpus i podpal go. Zobaczysz, jak z ciała Vyrewatch uwalnia się duch. W nagrodę pozostawia klucz na piedestale obok paleniska. Weź klucz i otwórz nim skrytkę w kolumbarium, na którą wcześniej zwróciłeś uwagę. Znajdziesz tam blood talisman.

012


Wróć do Drezela, będzie zadowolony z tego, co zrobiłeś. Pozostało ci tylko udac się do Veliafa i złożyć mu ostateczny raport, który jednocześnie zakończy questa.

013


Nagroda: 2QP, 3k Magic XP, 2k Agility XP, 4k Crafting XP, 2k Mining XP, Tome of XP (3 x 2,5k XP), Ivandis Flail, Blood talisman.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.

Pozostałe informacje

Istnieje możliwość ulepszenia Flaila, aby zadawał większe obrażenia. Należy w tym cleu zabijać i kremować Vyrewatch. Maksymalny efekt osiąga sie przy 500 zabitych i skremowanych sztukach.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd