Imp Catcher
Start: Wizard Mizgog, drugie piętro w Wizard Tower, na południe od Draynor Village.
Poziom trudności: Łatwy (Novice)
Czas wykonania: Średni
Ukończenie questa jest konieczne, aby rozpocząć:
- Quiet Before the Swarm
Wymagania:
- Brak
Wymagane Przedmioty:
- 60gp (jeżeli zdecydujesz się popłynąć na Karamję)
Inne: Potrzebna duża cierpliwość.
1. Porozmawiaj z Wizard Mizgog. Dowiesz się, że podczas badań nad Impami, szkodniki zabrały mu jego 4 magiczne korale. Chciałby, abyś je odszukał i przyniósł mu, a cię hojnie wynagrodzi.
2. Teraz zaczyna się zabawa. Należy zabijać tak długo Impy lvl 2 (patrz screen),
aż będziemy mieli wszystkie cztery korale. Najwięcej Impów biega sobie po zachodniej stronie Karamja Vulcano (patrz screen)
3. Gdy będziemy mieli wszystkie korale…
…Wracamy do Wizarda Mizgoga po nagrodę.
Nagroda: 1QP, 875 Magic XP, Amulet of Accuracy.
Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.