Dzisiaj wypuściliśmy czwartą część Development Diary o nowym krasnoludzkim queście. Opisuje ona co następuje dalej w stadium wdrażania prjketu.
W opustoszałym barze w East Ardougne są
potrzebne sugestie w celu dostosowania go do życia. Kilka tygodni temu,
wielu z Was przedstawiło swoje pomysły na nazwę lokalu, NPC, oraz
jedzenie jakie będzie tam serwowane. Najlepsze pomysły zostały
podzielone na pięć tematów. Następnie, dwa tygodnie później, uruchomiliśmy
Guaranteed Content: Nazwa pubu (ankieta). Ponad 70.000 z was głosowało
na pomysły, aby dodać je do gry i teraz jesteśmy bardzo zadowoleni z waszej
reakcji.
1 maja upłynął termin zgłoszeń osób zainteresowanych członkostwem w PC Team Article. Od tego dnia kandydaci mieli trzy tygodnie na przedstawienie artykułów przydzielonych im przez przedstawicieli PC Team. Czas ten minął w ostatni piątek. Dziś zaś odbyła się narada administratorów i moderatorów portalu i wspólnie wybraliśmy do Team Article trzy osoby.
Szczegóły w dalszej części posta.
W związku z przyszłymi użytecznymi zmianami do energii biegania, tutaj jest wgląd na to, jak zespół QA rozprawia się z błędem w projekcie.
Wiele sekretów kryje się jeszcze na pustyni.
Zapominane groby zapomnianych władców z zapominanych czasów , kiedy to
świat był zupełnie innym miejscem lub został zapomniany. Ciągłe
rozprzestrzenianie się ludzkiej cywilizacji, oznacza jednakże i to, że
wiele z odległych zakątków świata często zostaje odkrytych przez
poszukiwaczy skarbów, mało zwracających uwagę na ochronę świętości tych
starożytnych miejsc.