Dzisiaj publikujemy drugą część Development
Diary dotyczących ulepszenia czarodziejskeigo obszaru Zanaris. Ta część
mówi o przemienieniu koncepcji w modele 3D i zawiera trochę podglądów
przyszłego wyglądu Zanaris.
Jako część naszej pracy nad społecznością RS
przerobiliśmy nasz offence system (system wykroczeń). Zrobiliśmy też
parę zmian w Regułach Gry. Najważniejsze jest to, że teraz wiele
przewinień będzie wygasać po 12 miesiącach.
W uaktualnieniach w tym tygodniu wprowadzamy ulepszenie do Bounty Hunter „Wilderness-only” światy PvP (lub ‘Bounty Worlds’). Mamy na celu wprowadzenie czegoś podobnego do oryginalnego
Wilderness, a także dodanie do Bounty Hunter dreszczyku emocji.
Rozpoczął się maj i ciepłe dni, co nie zniechęca naszych redaktorów do pracy. Zostało napisanych kilka nowych artykułów, wprowadzonych trochę poprawek i ulepszanie już istniejących rzeczy. Zapraszam do zapoznania się z nowymi artykułami dodanych w miesiącu kwietniu.
Dzisiaj publikujemy trzecią część Development Diary o nowym queście krasnoludzkim. Przedstawia ona proces tworzenia questa od planowania do wdrażania. Aby przeczytać to Development Diary wejdź w "Community" ---> "Development Diaries" na stronie głównej lub po prostu kliknij tutaj.