+++

Blood Runs Deep


Blood Runs Deep

Dziwny człowiek pojawił się na wyspach Lunar, poobijany i wyczerpany. Baba Yaga przygarnęła go, pomagając mu dojść do siebie. Strzeż się horrorów, które możesz poznać penetrując jego umysł, dzięki którym będziesz mógł udowodnić, co znaczy być prawdziwym wojownikiem Fremennik nie tylko w wąskim zakresie... 

Start: Baba Yaga, Lunar Isle 

Poziom trudności: Master (trudny) 
Czas wykonania: Długi 

Wymagane Questy: 
- Dream Mentor 
- Glorious Memories 
- Horror from the Deep 

Wymagane Umiejętności:
- 65 slayer Slayer
- 75 attack Attack
- 75 strength Strenght
- wykonane Easy, Medium i Hard, task'i w Fremennik Achievement Diary 

Zalecane Umiejętności:
- wysoki poziom Ranged i Magic

Wymagane przedmioty:
- Seals of Passage
- Rope 

Zalecane przedmioty:
- Dobra zbroja i broń
- dużo jedzenia
- Prayer Potion'y
- Super Set'y
- dużo run do zaawansowanej magii
- broń do walki na dystans
- teleporty ewakuacyjne
- Fremennik Boots 3

Inne: Możliwość pokonania Dagannoth Mother lvl 358, dwóch jej strażników 198lvl; Odporność na ataki Dagannothów 88 - 180lvl, Rock Lobsterów 135lvl oraz Wallasak'ów 98lvl 


1. Porozmawiaj z Baba Yag'ą na Moonclan Island i zapytaj o leżącego w jej łóżku mężczyznę. Powie ci, że nie wie skąd się wziął i najlepszym dowodem, aby ujawnić jego tożsamość jest wniknięcie do jego mózgu i myśli. Baba Yaga uda się tam z tobą, każe ci się zgłosić, kiedy tylko będziesz gotowy.

001

2. Weź ze sobą broń do walki na dystans, trochę jedzenia i udaj się do Baba Yag'i, aby przedostać się do snu mężczyzny. Znajdziesz się w dziwnym, kolistym pomieszczeniu z marynarzem przy biurku. Po szybkiej orientacji odgadniecie, że znajdujecie się w Lighthouse, a ów marynarz to mężczyzna, który zaginął. Musisz zebrać o nim informację, więc spróbuj podsłuchać co mówi, lecz on sprawia wrażenie wariata. Spróbuj następnie przeszukać regał z książkami, a znajdziesz tabliczkę.

002

3. Czas przejść do góry schodami. Znajdziesz tam Dagannoth Mother, która ukazuje Silas'owi siłę swojej armii, twierdząc, że przy jej pomocy zdoła zawładnąć całym światem. Zaproponuj Baba Ya'dze pomoc przy zaprzestaniu jej planów.

003

4. Przejdź do następnego pomieszczenia tunelem. Znajduje się tam leżący Silas i "Our Lives". Spróbuj przeczytać książkę, lecz Baba Yaga stwierdzi, że ona nie działa i musi ją naprawić. Ty w tym czasie musisz odeprzeć atak wściekłych Dagannothów pragnących wam przeszkodzić. Gdy wam się uda, zostaniecie przeniesieni spowrotem do domku Baba Yag'i.

004

005

5. Porozmawiaj z Baba Yag'ą. Wejdzie Oneiromancer i powie, że stworzenia z głębin zaatakowały Rellek'ę i musisz natychmiast się tam udać, by pomóc Fremennik'om w walce. Przygotuj duże ilości jedzenia orz potion'ów i gdy będziesz gotowy, udaj się do Baba Yag'i to przeniesie cię do Rellek'i w dosyć oryginalny sposób.

006

6. Znajdziesz się w samym środku walki. Zacznij zabijać Dagannoth'y tak długo, aż Brundt nakaże ci wejść na statek i popłynięcie na morze w celu spotkania z królową Singrid. Łódź znajduje się w dokach, wejdź do niej, a zostaniesz przeniesiony na łódź królowej.

007

008

7. Porozmawiaj z Queen Sigrid. Powie ci, że King Vargas zaginął w poszukiwaniu skarbów na Waterbirth Island i prosi cię ona o pomoc w jego odnalezieniu. Otrzymasz legendarną broń przeciwko Dagannoth'om - Balmung, który podobno ma przeciw nim specjalne własciwości. Porozmawiaj z Brundt'em, pomoże ci dostać się na Etceri'ę, aby uzupełnić zapasy.

009

010

8. Weź dużą ilość jedzenia, Prayer Potion'y, dobrą zbroję i Balmung. Udaj się na Waterbirth Island i tuż przed wejściem do jaskini zobaczysz Barlaka. Porozmawiaj z nim, a powie ci, że istnieje tajne, tylne wejście do jaskiń, skąd słyszał dziwne nawoływanie. Da ci linę, jeśli zgodzisz się to sprawdzić.

011

012

9. Zejdź na dół, a zobaczysz rannego króla Vargas'a. Powie ci, że chciałby się wydostać, ale potężne bestie napawają go strachem, a droga wyjścia jest zablokowana mnóstwem stworzeń. Poprosi cię o pomoc w wydostaniu się tajnym wyjściem w kierunku latarni. Zgódź się. King Vargas porusza się bardzo wolno, dlatego musisz iść niewiele przed nim, aby go nie zgubić. Musisz również ściągać na siebie uwagę wszystkich stworzeń, aby król bezpiecznie mógł za tobą podążać. Po pojawieniu sie w jaskini z potworami, udaj się na wschód, miń drabinę do wejścia do króli Dagannothów i wyjdź drabinami w kierunku latarni. Przy ostatniej drabinie nastąpi małe trzęsienie ziemi i zginiesz, zostając przysypanym skałami.

013

014

10. Pojawisz się w dziwnym miejscu. Porozmawiaj z Eir'ą, a dowiesz się, że znajdujesz się w innym wymiarze, ale nie dane jest tobie jeszcze "pójść dalej". Będziesz miał okazję porozmawiać z dwoma przyjaciółmi, którzy zginęli dużo wcześniej niż ich poznałeś. Powiedzą ci o swojej roli w wojnie i życzą powodzenia. Porozmawiaj jeszcze raz z Eir, aby wrócić do normalnego świata.

015

11. Znajdziesz się na statku. Brundt powie ci, że ledwo udało im się twoje ciało wyciągnąć z jaskiń i cieszą się, że jesteś z nimi. King Vargas podziękuje ci za twoją ofiarną pomoc w jego uwolnieniu i zechcę, abyś połączył więzią małżeńską jego i Singrid, aby raz na zawsze królestwa były zjednoczone. Uczyń to, mówiąc co tylko ci się podoba - do ślubu i tak dojdzie. Po pocałunku przyjdzie pora na prośbę księżniczki (lub księcia) o małżeństwo z tobą. Bez względu na to, czy się zgodzisz, czy nie, nie ma to względu na dalszy przebieg zadania. 

12. Cheftain poprosi cię o ostatnią przysługę, o przyłączenie się do ostatecznej bitwy z Dagannotham'i, tak jak poprzednio zaproponuje dopłynięcie do banku. Skorzystaj z tego. 

13. Weź silną zbroję, dużo jedzenia, Super Set, Prayer Potion'y i udaj się do Relleka'i. Porozmawiaj z Cheftainem, a weźmiesz udział w inwazji wojsk Fremennik na Watherbirth, jednakże podczas rejsu pojawi się Baba Yaga, która wytłumaczy tajemnicze inskrypcje związane z tablicami. Okaże się, że nie twoim celem było zabicie Dagannoth Mother pod latarnią, dzięki czemu rasa Dagannoth stała się o wiele silniejsza i wszyscy szykują się na pewną śmierć. Wraz z grupką ludzi musisz wejść do legowiska matki i zgładzić ją, aby raz na zawsze zakończyć wojnę.

016

14. Będąc na dole, przejdź do kolejnego korytarza. Okaże się, że droga powrotu została odcięta przez Dagannoth King's i twoi towarzysze staną do walki z nimi, podczas gdy ty dostaniesz za zadanie przedostanie się dalej. W następnym korytarzu znajduje się dwóch ochroniarzy matki. Musisz, naprzemian ich atakując - pokonać. Gdy HP między nimi będzie zbyt dużą różnicą, wówczas jeden będzie leczył drugiego. Gdy ich pokonasz, warto wrócić do banku i uzupełnić zapasy.

017

018

15. Weź wszystkie 4 siły żywiołów magicznych, sposób do walki na dystans i Balmung, dużo jedzenia, mikstury i szybki teleport. Wróć na Waterbirth i skieruj się poprzez korytarz, w którym zabiłeś dwóch ochroniarzy do następnego. Szybko przebiegnij na południowy wschód, omijając kolejnych strażników i przechodząc przez jedną z przeszkód. Gdy znajdziesz tunel w ścianie, wejdź do niego. Stamtąd już tylko kawałek na południe do kolejnego tunelu. 

16. Wchodząc do niego zobaczysz Dagannoth Mother. Przygotuj się do ciężkiej walki, wypij mikstury i wejdź. Po krótkiej konwersacji zaczniesz walkę. Dagannoth Mother atakuje wszystkimi trzema stylami, wręcz potrafi zadać do 40dmg, ranged 25, mage 20. Zmienia ona kolor i w zależności od koloru jej grzbietu, trzeba atakować ją coraz to innymi stylami. Jeśli jej grzbiet jest: 
- biały - atakuj czarami typu Air 
- niebieski - atakuj czarami typu Water 
- brązowy - atakuj czarami typu Earth 
- czerwony - atakuj czarami typu Fire 
- zielony - atakuj na dystans (Ranged) 
- pomarańczowy - poczęstuj ją Balmung'iem (Melee). 
Jeśli będziesz szybko zmieniał prayer i style ataków powinieneś sobie bez problemu poradzić. Gdy Dagannoth Mother polegnie, wyjdź z jaskini, weź trzy przedmioty tam leżące, spróbuj zawalić wejście do pieczary matki. Niefortunnie spuścisz sobie małą lawinę kamieni na głowę.

019

020

021

17. Pojawisz się ponownie w innym wymiarze. Eir powie ci, że to nie twój czas i dokonując wielkich czynów, masz szansę wrócić do świata żywych. Nie czekaj zbyt długo, tylko skorzystaj z oferty.

022

18. Znajdziesz się w pierwszym pomieszczeniu. Będzie tam Baba Yaga, zwłoki księżniczki i księcia, którzy polegli bohatersko w walce z Dagannoth King'ami, którzy ostatecznie zostali wyparci. Po krótkim dialogu, Brundt Chieftain zawoła z góry, że Fremennik'cy wykonują odwrót i macie się natychmiast wynosić.

023

19. Nastąpi scenka, na której płyniecie z powrotem do domu, dowiadując się, że zwyciężyliście wojnę, gdyż zwłoki matki na zawsze zostały pochowane żywcem w jaskiniach. Po obrzędach pogrzebowych dzieci Vargas'a, zostaniesz przeniesiony do Relleka'i, gdzie otrzymasz nagrodę.

025


Nagroda: 2QP; Balmung; 3x 150,000exp w umiejętnościach walki powyżej 75lvl.

Aby przejść do tabeli z doświadczeniem z wszystkich questów, kliknij tutaj.


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd