Questy
Doświadczenie z questów
Cała tabela jest dostępna w artykule: doświadczenie z questów.
FAQ (Najczęściej zadawane pytania)
Dlaczego magia?
- Magia jest najlepszą formą ataku przeciwko ciężko uzbrojonym wojownikom oraz dzięki niej, możemy wykonywać uciążliwe prace wymagające pokonywania odległości za pomocą jednego czaru!
Skąd mogę nabyć runy?
- Runy do czarowania można zrobić samemu lub zdobyć na wiele różnych sposobów. Można kupić na GE, w sklepach magicznych, zdobyć w walce z potworami lub podczas zabawy w złodzieja.
Jak działa współczynnik bonusowy do magii?
- Magic Attack Bonus powoduje większą możliwość trafienia przeciwnika w maksymalnym uderzeniu, natomiast Mage Defence Bonus pozwala na zmniejszenie obrażeń przeciwnika ciskającego nas z magii.
Jak zdobywa się doświadczenie do magii?
- Doświadczenie stałe zdobywa się poprzez rzucenie jednego czaru. Dodatkowym doświadczeniem są obrażenia liczone tak samo jak w walce (1 punkt obrażeń = 4exp).
Czy klątwy obniżające umiejętności walki przeciwnika można rzucić kilka razy?
- Nie można obniżyć przeciwnikowi umiejętności więcej niż pozwala na to klątwa (jeśli obniża o 5%, to nie obniżymy o 10%), i można ją rzucać tylko wtedy, gdy przeciwnik spowrotem uzyskał maksymalny poziom.
Czy da się zmieniać księgi magii (Ancient, Lunar) kiedy się chce i co się stanie, gdy mając księgę inną niż domyślna przestanę być members'em?
- Nie da się zmienić ksiąg magicznych poza wyznaczonymi miejscami, w których można się pomodlić (Piramida, Wyspa Lunar), a gdy mając inną księgę przestaniesz być members'em, zostanie przywrócona standardowa księga zaklęć.
Czy teleportacja z magicznej biżuterii wymaga poziomu magii?
- Nie, nie potrzeba mieć żadnego wymaganego poziomu magii, aby używać teleportów w biżuteriach.
wykonał: Lord Hagen X
na podstawie http://runescape.com
pomoc w realizacji: Vegossj, Barti108, Pawlos10, Skicek, Michalinho, red angel, Vark Aven.