Magia została stworzona również do celów pomocnych każdemu człowiekowi. Można tu na początku przedstawić to, co używa nawet codzienny przeciwnik magów. Czarowanie biżuterii, nadające jej magicznych właściwości, które dają spore bonusy, lub po prostu funkcjonalne i przydatne teleporty.
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagane Runy |
Opis |
Enchant lvl-1 Jewellery | 7 |
x1 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Saphire | |
Enchant lvl-2 Jewellery | 27 |
x3 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Emerald | |
Enchant lvl-3 Jewellery | 49 |
x5 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Ruby | |
Enchant lvl-4 Jewellery | 57 |
x10 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Diamond | |
Enchant lvl-5 Jewellery | 68 |
x15 x15 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Dragonstone | |
Enchant lvl-6 Jewellery | 87 |
x20 x20 x1 |
Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Onyx |
Czarowanie kul jest konieczne na etapie tworzenia potężnych magicznych różdżek. Zaczarowane kule, służą niejako do niewyczerpalnego zużycia run jednego żywiołu.
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagania |
Opis |
Charge Water Orb | 56 |
x30 x1 x1 |
Tworzy kulę żywiołów wody | |
Charge Earth Orb | 60 |
x30 x1 x1 |
Tworzy kulę żywiołów ziemi | |
Charge Fire Orb | 63 |
x30 x1 x1 |
Tworzy kulę żywiołów ognia | |
Charge Air Orb | 66 |
x30 x1 x1 |
Tworzy kulę żywiołów powietrza |
Zamiana w złoto (Alchemy) jest jednym z najpopularniejszych czarów używanym w dzisiejszym świecie. Są 2 stopnie zamieniania przedmiotów w błyszczące monety i oba są zależne od cen danej reczy, którą chcemy "zalchować" w General Store (sklepie).
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagane Runy |
Opis |
Low Level Alchemy | 21 |
x3 x1 |
Zamienia rzeczy w złoto wg niekorzystnej ceny sprzedaży w GS |
|
High Level Alchemy | 55 |
x5 x1 |
Zamienia rzeczy w złoto wg korzystnej ceny sprzedaży w GS |
Zamiana kości w jedzenie, jest bardzo funkcjonalnym czarem, podczas treningu z wyczerpaniem sił. Te czary, potrafią zamieniać kości na smaczne banany lub brzoskwinie i od nas zależy, czy właśnie na to mamy ochotę.
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagane Runy |
Opis |
Bones to Bananas | 15 |
x2 x2 x1 |
Zamienia zwykłe kości na banany (20 hp) |
|
Bones to Peaches | 60 |
x4 x4 x2 |
Zamienia zwykłe kości na brzoskwinie (80 hp) |
Telekineza to czar wynaleziony już bardzo dawno temu i przysługuje temu motto: "Wszystko co nieosiągalne, jest już w zasięgu ręki"
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagane Runy |
Opis |
Telecinetic Grab | 33 |
x1 x1 |
Przyciąga dany przedmiot |
Bardzo funkcjonalnym czarem jest także tworzenie ognia, który pozwala nam na przetopienie naszych rud, na sztabki. Czar jest bardzo pomocny, gdy znajdujemy się daleko od pieca w kopalni, lub nie możemy takowego znaleźć.
Nazwa Czaru |
Wygląd |
Poziom |
Wymagane Runy |
Opis |
Superheat Item | 43 |
x4 x1 |
Zamienia rudy na przetopione sztabki |