Magic - Magia ekonomiczna


Magia ekonomiczna

 SPIS TREŚCI
Magic
Magic - Magia Ofensywna
Magic - Magia Ekonomiczna
Magic - Magia Lunar
Magic - Magia Ancient
Magic - Teleporty
Magic - Przedmioty (Różdżki)
Magic - Przedmioty (Szaty dla Maga)
Magic - Przedmioty (Inne)
Magic - Dungeoneering
Magic - Trening
Magic - FAQ i Questy

Magia została stworzona również do celów pomocnych każdemu człowiekowi. Można tu na początku przedstawić to, co używa nawet codzienny przeciwnik magów. Czarowanie biżuterii, nadające jej magicznych właściwości, które dają spore bonusy, lub po prostu funkcjonalne i przydatne teleporty.

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Enchant lvl-1 Jewellery

lvl_1_enchant1

7

 x1   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Saphire 
Enchant lvl-2 Jewellery

lvl_2_enchant1

27

 x3   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Emerald
Enchant lvl-3 Jewellery

lvl_3_enchant1

49

 x5   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Ruby
Enchant lvl-4 Jewellery

lvl_4_enchant1

57

 x10   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Diamond
Enchant lvl-5 Jewellery

lvl_5_enchant1

68

 x15   x15   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Dragonstone
Enchant lvl-6 Jewellery

lvl_6_enchant1

87

 x20   x20   x1

Pozwala na zaczarowywanie biżuterii wykonanej z Onyx

 

Czarowanie kul jest konieczne na etapie tworzenia potężnych magicznych różdżek. Zaczarowane kule, służą niejako do niewyczerpalnego zużycia run jednego żywiołu.

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagania

Opis

Charge Water Orb

charge_water_orb1

56

 x30   x1   x1

Tworzy kulę żywiołów wody
Charge Earth Orb

charge_earth_orb1

60

 x30   x1   x1

Tworzy kulę żywiołów ziemi
Charge Fire Orb

charge_fire_orb1

63

 x30   x1   x1

Tworzy kulę żywiołów ognia
Charge Air Orb

charge_air_orb1

66

 x30   x1   x1

Tworzy kulę żywiołów powietrza

 

Zamiana w złoto (Alchemy) jest jednym z najpopularniejszych czarów używanym w dzisiejszym świecie. Są 2 stopnie zamieniania przedmiotów w błyszczące monety i oba są zależne od cen danej reczy, którą chcemy "zalchować" w General Store (sklepie).

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Low Level Alchemy

low_level_alchemy1

21

 x3   x1

Zamienia rzeczy w złoto wg
niekorzystnej ceny sprzedaży w GS
High Level Alchemy

high_level_alchemy1

55

 x5   x1

Zamienia rzeczy w złoto wg
 korzystnej ceny sprzedaży w GS

 

Zamiana kości w jedzenie, jest bardzo funkcjonalnym czarem, podczas treningu z wyczerpaniem sił. Te czary, potrafią zamieniać kości na smaczne banany lub brzoskwinie i od nas zależy, czy właśnie na to mamy ochotę.

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Bones to Bananas

bones_to_bananas1

15

 x2   x2   x1

Zamienia zwykłe kości na
banany (20 hp)
Bones to Peaches

bones_to_peaches1

60

 x4   x4   x2

Zamienia zwykłe kości na
brzoskwinie (80 hp)

 

Telekineza to czar wynaleziony już bardzo dawno temu i przysługuje temu motto: "Wszystko co nieosiągalne, jest już w zasięgu ręki"

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Telecinetic Grab

telekinetic_grab1

33

 x1   x1

Przyciąga dany przedmiot

 

Bardzo funkcjonalnym czarem jest także tworzenie ognia, który pozwala nam na przetopienie naszych rud, na sztabki. Czar jest bardzo pomocny, gdy znajdujemy się daleko od pieca w kopalni, lub nie możemy takowego znaleźć.

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Superheat Item

superheat_item1

43

 x4   x1

Zamienia rudy na przetopione sztabki

Do góry ↑


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd