Magic - Magia Ancient


Magia Starożytna (Ancient)

 SPIS TREŚCI
Magic
Magic - Magia Ofensywna
Magic - Magia Ekonomiczna
Magic - Magia Lunar
Magic - Magia Ancient
Magic - Teleporty
Magic - Przedmioty (Różdżki)
Magic - Przedmioty (Szaty dla Maga)
Magic - Przedmioty (Inne)
Magic - Dungeoneering
Magic - Trening
Magic - FAQ i Questy

Magia starożytna to najpotężniejszy rodzaj magii w całym świecie RuneScape. Została ona odczytana z prastarych piramid, daleko na południu pustynii RuneScape, i my również możemy jej używać po queście Desert Treasure. Składa się ona tylko z magii ofensywnej i teleportów.

Jest ona podzielona na 4 rodzaje czarów, w których znajduje się 4 rodzaje uderzeń. Oprócz zwykłych obrażeń, magia starożytna, ma specjalne właściwości, które w znacznym stopniu pomagają w walce z przeciwnikiem.

Bardzo ciekawym aspektem starożytnej magii jest to, że czary typu Burst i Barrage, działają na terenie 3x3, czyli jeden czar potrafi zadać jednocześnie obrażenia 9 przeciwnikom.

Czary dymu (smoke), nie tylko mocno zadają obrażenia, lecz wydzielają trujące opary, przez które przeciwnik zostaje zatruty.

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Max Hit

Smoke Rush

50

 x1   x1   x2   x2

130

Smoke Burst

62

 x2   x2   x2   x4

170

Smoke Blitz

74

 x2   x2   x2   x2

230

Smoke Barrage

86

 x4   x4   x4   x2

270

 

Czary cienia (shadow) słyną z tego, że potrafią porządnie obniżyć komuś Attack wraz z obrażeniami

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Max Hit

Shadow Rush

52

 x1   x2   x1   x2

140

Shadow Burst

64

 x1   x2   x2   x4

180

Shadow Blitz

76

 x2   x2   x2   x2

240

Shadow Barrage

88

 x4   x4   x3   x2

280

 

Czary krwi (blood) leczą 1/4 ilości damage, jakie zadaliśmy przeciwnikowi tym właśnie czarem

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Max Hit

Blood Rush

56

 x2   x2   x1

150

Blood Burst

68

 x2   x4   x2

210

Blood Blitz

80

 x2   x4

250

Blood Barrage

92

 x4   x1   x4

290

 

Czary lodu (ice), przy trafieniu potrafią zamrozić przeciwnika i uniemożliwić mu dalszy ruch do nawet 20 sekund!

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Max Hit

Ice Rush

58

 x2   x2   x2

160

Ice Burst

70

 x4   x2   x4

220

Ice Blitz

82

 x3   x2   x2

260

Ice Barrage

94

 x6   x4   x2

300

 

- Starożytna Magia na światach PvP

Na światach PvP istnieje również inny rodzaj starożytnych czarów. Używać jej możemy tylko, gdy mamy aktywnego Zuriel Staff'a, a efekty związane z tymi czarami potrafią przechylić szale zwycięstwa na naszą stronę. Potrafią one obniżyć przeciwnikowi umiejętności combat'owe lub ranged przez pewien czas* nawet o 50%!

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Efekt

Max Hit

Miasmic Rush

61

 x1  x1  x2

12 s.

180

Miasmic Burst

73

 x2  x2  x4

24 s.

240

Miasmic Blitzt

85

 x3  x3  x2

36 s.

280

Miasmic Barrage

97

 x4  x4  x4

48 s.

320

* - Czas podany w kolumnie EFEKT

Do góry ↑


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd