Magic - Magia Ofensywna


Magia Ofensywna

 SPIS TREŚCI
Magic
Magic - Magia Ofensywna
Magic - Magia Ekonomiczna
Magic - Magia Lunar
Magic - Magia Ancient
Magic - Teleporty
Magic - Przedmioty (Różdżki)
Magic - Przedmioty (Szaty dla Maga)
Magic - Przedmioty (Inne)
Magic - Dungeoneering
Magic - Trening
Magic - FAQ i Questy

Magia elementarna to najbardziej pospolite czary używane przez magów. Ich nazwa wzięła się od rodzajów run wykorzystywanych do danego czaru oraz mocy każdej tej runy. Są cztery typy magii elementarnej a w każdym typie są cztery czary, każdy o innej mocy żywiołów.

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Max Hit

Wind Rush* wind_rush 1 x2 10
Wind Strike

wind_strike1

1

 x1  x1

20

Water Strike

water_strike1

5

 x1     x1    x1

40

Earth Strike

 earth_strike1

9

 x2    x1    x1

60

Fire Strike

 fire_strike1

13

 x3    x2    x1

80

Wind Bolt

 wind_bolt1

17

 x2    x1

90

Water Bolt

 water_bolt1

23

 x2    x2    x1

100

Earth Bolt

 earth_bolt1

39

 x3    x2    x1

110

Fire Bolt

fire_bolt1

35

 x4    x3    x1

120

Wind Blast

wind_blast1

41

 x3    x1

130

Water Blast

water_blast1

47

 x3    x3    x1

140

Earth Blast

earth_blast1

53

 x4    x3    x1

150

Fire Blast

fire_blast1

59

 x5    x4    x1

160

Wind Wave

wind_wave1

62

 x5    x1

170

Water Wave

water_wave1

65

 x7    x5    x1

180

Earth Wave

earth_wave1

70

 x7    x5    x1

190

Fire Wave

fire_wave1

75

 x7    x5    x1

200

Wind Surge

wind_surge

81

 x 7    x 1    x 1

220

Water Surge

water_surge

85

 x 10    x 7    x 1    x 1

240

Earth Surge

earth_surge

90

 x 10    x 7    x 1    x 1

260

Fire Surge

fire_surge

95

 x 10    x 7    x 1    x 1

280

 

* - Zaklęcie nie działa przeciwko graczom na PvP Worlds.

W zwykłej magii, obok elementarnej, występuje również kilka czarów ofensywnych specjalnych, mających na celu zaskoczyć przeciwnika. Te czary są wyjątkowe, do nich potrzeba odpowiednich różdżek, lub używać ich tylko na poszczególnych potworach

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Opis

Max Hit

Crumble Undead

 

39

 x2    x2  x1

Działa tylko na nieumarłych

150

Magic Dart

 

50

 x1   x1 

Wymagany Slayer Staff (55 Slayer)

190

Iban Blast

 

50

 x5    x1   

Wymagany Iban Staff (Underground Pass Quest)

250

 

Boska magia znalazła swoje miejsce w drabinie czarów na jednym z najwyższych szczebli. Są one potężne, lecz aby je rzucać, należy mieć specjalne boskie różdżki. Dostać je możemy w Mini-Quescie Mage Arena. Każdy boski czar cechuje się danym efektem. W połączeniu z Charge spell (lvl 80), powodują krytyczne obrażenia.

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Efekt

Max Hit

Saradomin Strike

saradomin_strike1

60

 x2    x4    x2

Obniża Prayer
przeciwnikowi
200 (300*)
Claws of Guthix

claws_of_guthix1

60

  x1    x4   x2

Obniża Obronę
przeciwnikowi
200 (300*)
Zamorak Flames

flames_of_zamorak1

60

  x4    x1    x2

Obniża Magię
przeciwnikowi
200 (300*)

 

* - z użyciem Charge spell

Charge spell (czar zmiany) jest potężną pomocą dla każdego maga używającego czarów bogów. Aby rzucić ten czar potrzeba wielkiego doświadczenia w Magii, a w zamian nasze obrażenia wzrastają o połowę!

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Efekt

Czas działania

Charge

charge1

80

 x3    x3    x3

Zwiększa o połowe zadawanych obrażeń (wymagana ubrana God Cape) 10 min.

 

Klątwy są prawdziwym utrapieniem dla przeciwników magii. Są to czary w magii podstawowej, do obniżania przeciwnikowi danych poziomów bojowych lub zatrzymywania go w miejscu. Pomaga to zarówno w walce, jak i obronie, nie wymagając już ogromnych zdolności magicznych

 

Nazwa Czaru

Wygląd

Poziom

Wymagane Runy

Efekt

Confuse

confuse1

3

x2   x3   x1

Redukuje Atak przeciwnika o 5%
Weaken

weaken1

11

 x2   x3   x1

Redukuje Siłę przeciwnika o 5%

Curse

curse1

19

 x3   x2   x1

Redukuje Obronę przeciwnika o 5%

Bind

bind1

20

 x3   x3   x2

Zatrzymuje przeciwnika na 5 sek.
Snare

snare1

50

 x4   x4   x3

Zatrzymuje przeciwnika na 10 sek.
Vulnerability

vulnerability1

66

 x5   x5   x1

Redukuje Obronę przeciwnika o
 10%
Enfeeble

enfeeble1

73

 x8   x8   x1

Redukuje Siłę przeciwnika o 10%
Entagle

entangle1

79

 x5   x5   x4

Zatrzymuje przeciwnika na 15 sek.
Stun

stun1

80

 x12   x12   x1

Redukuje Atak przeciwnika o 10%

Do góry ↑


© 2004-2011 Wygląd zaprojektowany przez Bartosz Bociek
Runescape jest znakiem towarowym Jagex Software 1999 - 2011 Andrew Gower and Jagex Ltd.
My nie jesteśmy Jagex Ltd. Teksty kursywą są tłumaczeniem i wraz z obrazkami należą w całości do Jagex Ltd